نشست سید غلامرضا کمانه با اعضای هیات های پزشكی ،‌بولینگ و بلییارد ، جانبازان و معلولین ،‌بدنسازی و پرورش اندام انجام شد


یزدفردا :سید غلامرضا کمانه در دیدار اعضای هیات های پزشكی ،‌بولینگ و بلییارد ، جانبازان و معلولین ،‌بدنسازی و پرورش اندام : هیئتهای ورزشی باید فعالیتهای خود را در یک قالب علمی و اصولی تنظیم كنند.
در ادامه دیدارهای هیئت های ورزشی استان هیئت های  پزشكی ،‌بولینگ و بلییارد ، جانبازان و معلولین ،‌بدنسازی و پرورش اندام با سید غلامرضا کمانه مدیر کل اداره تربیت بدنی استان ،عصر روز دوشنبه مورخ 14 تیر ماه در محل اداره كل تربیت بدنی استان یزد دیدار و گفت و گوکردند.
به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومی اداره كل تربیت بدنی استان: دراین دیدار كمانه ضمن خوش آمدگویی به فلاح نژاد ، عبدالله زاده ،عطابخش و صوابیه بیان كرد : درصورت وجود برنامه واستراتژی مشخص برای دستیابی به اهداف است که وجود انسانهای متخصص معنا میدهددرغیراینصورت حضورافراد با دانش وعلمی ثمری برای پیشرفت ورزش استان ندارد .

سید غلامرضا کمانه تاکید کرد هیئت ها باید در اسرع وقت نسبت به تدوین یک برنامه استراتژیک و راهبردی اقدام نمایند و در آن به طور دقیق نقطه قوتها ، ضعفها و تمام ظرفیتهای موجود و موارد مورد نیاز گنجانده شود .
 كمانه همچنین بااشاره به اینکه ورزش استان به سمت وسوی برنامه راهبردی بمنظور تعالی ورزش استان درجهت كسب سکوهای افتخار درعرصه مسابقات آسیایی ، جهانی وحتی المپیک حرکت کرده است تاکیدکرد : باشعارازورزش با ارزش تااقتدار یزد به پیش می رویم.
 وی درادامه اظهارات خود ، برنامه رادرجهت تعالی ورزش ضروری دانست و تاكید كرد : نگرش برنامه محوری همراه با دید علمی نه تنها برای این هیئتها این شهرزیبا بلکه برای همه رشته های یزد می تواند دورنمای روشنی را ترسیم کند.
در ادامه هیئت های حاضر در این دیدار  ، ازحضور كمانه در راس ورزش استان استقبال کرده وابراز امیدواری کردند که این هیئت ها همچنان با سیرصعودی درراستای یک استرتژی مشخص بتواند یزد را در عرصه های بین المللی و جهانی نمایان کنند.
شایان ذکراست دراین دیدار هیئت ها گزارش و فعالیتهای انجام شده از زمان شروع بکار  تا کنون ،‌ برنامه ها و فعاالیتهای انجام شده هیئتهای خود را تشریح كردند
.

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا